Велосипед MONDRAKER SUPER FOXY CARBON R 29' T-M, Carbon / Desert Grey / Orange (2023/2024)
- Бренд:
- Код товару:125653-30
- 1
- Вага:5.00 кг
Эндуро велосипед Mondraker Super Foxy Carbon R
Ще з моменту заснування концепція Forward Geometry запатентована компанією Mondraker давала велосипедистам явну перевагу. Тепер, у моделі Superfoxy вона поєднується з довгою однією підвіскою і великими 29-дюймовими колесами, що дає змогу байку долати дуже складні ділянки без негативних наслідків для райдера. Хоч його геометрія і не настільки радикальна, як порівняти з сучасними конкурентами, однак, байк все одно має деякі переваги.
Сучасна конструкція рами
Слід почати з витонченої карбонової рами з ходом задньої підвіски в 160 мм, яка складається з двох коротких ланок, що стискають амортизатор знизу і зверху. Ця технологія називається Zero Suspension System і містить перероблену сучасну кінематику та амортизатор з великим ходом, що гарантує підвісці м'який хід.
Корпус рами виготовлений за виробничою концепцією Stealth Air full Carbon, яка передбачає формування унікального силуету рами з сучасним, витонченим дизайном. У цьому процесі шари карбону укладаються вручну, що дає змогу їх правильно сконцентрувати у відповідальних місцях. Такий підхід дає змогу досягти максимальної жорсткості та легкості рами. Зверніть увагу, що стійки заднього трикутника також були посилені, однак це не вплинуло на вагу велосипеда.
На етапі розроблення рами інженери враховували та побажання райдерів, які були втілені в концепції Forward Geometr, що зі свого боку дало змогу розробити геометрію, придатну для ефективного педалювання як на рівних ділянках, так і на затяжних спусках. Досягнуто це було завдяки подовженому передньому трикутнику рами та коротким заднім пір'ям. Вони забезпечують стабільність на спусках і підвищену маневровість поміж перешкод відповідно, а попередньо встановлений дроппер дає змогу адаптуватися до мінливого рельєфу без потреби поспішати з велосипеда.
Як завершальний штрих варто відзначити підвищений захист самого корпусу. Під каретковим вузлом встановлено захисний карбоновий щит, а на правому пері є гумова вставка — вони оберігають раму від ударів, що захищає покриття від відколів. Всі інтерфейси також проведені всередині корпусу, що надає велосипеду більше ергономічності, а самим компонентам більше захисту від негативних погодних умов і механічних пошкоджень.
Здорове серце підвіски
Підвіска велосипеда функціонує завдяки задньому амортизатору Öhlins TTX і потужній вилці Fox 38 29 Float FIT GRIP EVOL Performance. Шарніри підвіски працюють на промислових підшипниках закритого типу, захищених від води, бруду та піску. Вони також дуже стійкі до сильних навантажень завдяки міцним матеріалам і високопрецизійній обробці. Завдяки вищевказаним компонентам досягається максимальна продуктивність підвіски на дуже складних гірських ділянках і технічних трасах, а завдяки всіляким надбудовам ви з легкістю підберете ідеальні параметри роботи підвіски під свої потреби.
Амортизатор Öhlins TTX Air зроблений згідно метричної системи, що забезпечує повну взаємозамінність пристроїв на сучасних велосипедах. Він оснащений ущільнювачами з низьким коефіцієнтом тертя для збільшення плавності роботи підвіски, проте його основна перевага полягає в технології TTX. Ця технологія ґрунтується на використанні двох трубок - внутрішньої та зовнішньої - для управління потоком масла, що дає змогу ефективніше контролювати хід підвіски та її роботу в різних умовах. Внутрішня трубка в народі називається "робочою", а зовнішня - "резервуарною". Завдяки їм поліпшується відгук амортизатора на дрібних нерівностях і забезпечується краща адаптація до індивідуального стилю катання. Як надбудови самої підвіски варто відзначити регулювання стиснення і відскоку, а також налаштування жорсткості роботи.
Повітряна амортизаційна вилка Fox Float FIT GRIP EVOL Performance, встановлена спереду, обладнана фірмовою технологією демпфірування FIT GRIP (Fox Isolated Technology). Цю систему було розроблено для ізоляції робочого мастила від можливого потрапляння повітря, що може спричинити зменшення ефективності демпфірування. Технологія GRIP заснована на використанні шайби з отворами через які виходить мастило, що підтримує стабільність роботи демпфера, даючи змогу досягти кращого контролю над підвіскою в різних умовах катання. Для обробки нерівностей використовується повітряна пружина з регулюванням жорсткості, а її основним центром виступає технологія EVOL, яка забезпечує плавну реакцію вилки на дрібні нерівності. Ноги діаметром 38 мм забезпечують підвищену жорсткість і надійність навіть під час екстремальних навантажень.
Надійна та ефективна 12-ти швидкісна трансмісія
Трансмісія на 12 швидкостей складається з компонентів Sram GX - наступного за рівнем рішення, яке забезпечує не лише всі переваги широкого діапазону передач, а й додає міцності та надійності самим компонентам. Даний групсет часто використовується на простих велосипедах для даунхілу, що робить його ефективним на жорстких спусках і приземах, проте самі компоненти не можуть похвалитися низькою вагою. Задній перемикач працює безперебійно і тихо завдяки вбудованій системі утримання ланцюга, а система шатунів спереду вирізняється з-поміж бюджетніших серій великою кількістю технологій на борту. Технологія X-Sync збільшує натяг ланцюга з мінімальним зносом, тертям і шумом, а завдяки технології SuperBoost+ забезпечується сумісність із ще ширшими покришками. Керування перемиканням здійснюється комфортною тригерною манеткою з прямим підведенням троса, завдяки якому забезпечується миттєвий відгук і чітка робота перемикача.
Високопродуктивні гідравлічні томроза
За гальмування відповідають потужні чотирипоршневі дискові гідравлічні гальма Sram CODE R у поєднанні з великими роторами 200 мм у діаметрі. Це нова варіація легендарної моделі з неймовірною потужністю та малою вагою, які вже завоювали популярність в екстремальному катанні в особливо складних умовах. Каліпери гальм зроблені з кованого алюмінію і мають підвищений бар'єр перегріву супорта, що дає змогу долати складні затяжні спуски. Додаткову стійкість до високої температури забезпечує фірмове масло DOT 5.1 і теплові екрани Heat Shield. На саму ж ефективність роботи та підвищену модуляцію впливає фірмовий бачок Piggyback, що відсікає бульбашки повітря, а також відсутність мертвої зони SwingLink. Плавність ходу ручок навіть під навантаженням забезпечується завдяки вбудованим підшипникам, а точний контроль переданого від важелів до каліперів зусилля гарантується завдяки технології DirectLink.
Високопродуктивні колеса
Колеса діаметром 29 дюймів складаються з потужних і стійких до підвищених навантажень ободів з алюмінію, що мають двошарову конструкцію, стійку до сильних ударів і утворення вісімок. Обертаються вони на втулках від бренду e*thirteen, зроблених за стандартом Boost, завдяки якому забезпечується вища надійність і підвищена жорсткість через велику ширину. Кріпляться вони до фреймсету високоміцними наскрізними осями, стійкими до екстремальних навантажень. За контакт з поверхнею відповідають круті покришки від бренду Maxxis.
Передня покришка належить до серії Assegai, яку використовував відомий райдер Грег Міннаар, який здобув світовий кубок UCI з даунхілу. Як ви вже могли зрозуміти, ця покришка належить саме до цієї дисципліни, що свідчить про високу ефективність самого байка на складних спусках і вильотах. Сам протектор обладнаний великими грязьовими шипами, які зачепляться за будь-які уступи на різних видах гірської місцевості.
Задня покришка Dissector була розроблена спільно з австралійським гонщиком дисципліни даунхіл Троєм Броснаном. Вона покликана мінімізувати опір коченню в сумі зі збереженням керованості велосипедом на поворотах. Покришка досить універсальна, проте повністю вона розкривається на складних ділянках траси завдяки агресивному протектору.
Обидва колеса вже з заводу готові до переобладнання безкамерно, що збільшить їхню ефективність і знизить вагу, а також зробить несприйнятливими до більшості проколів.
Ще не було питань.