Електровелосипед KTM MACINA CHACANA 792 рама L/48, зелено-помаранчевий, 2022

  • Бренд:
  • Код товару:
    125629-30
  • Вага:
    5.00 кг
5487.00грн. 5103.00грн.
Немає в наявності

KTM Macina Chacana 792 – це модель якісного трейлового двопідвісу, із встановленим електронним приводом. Велосипед включає в свою комплектацію все, що потрібно для активної їзди пересіченою місцевістю та з помірними навантаженнями.

Рама виконана з алюмінію, склад якого передбачає в собі крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені ваги і міцності, а це тільки плюс для такого роду байків. У даній рамі використовується відома технологія Straight Line Link (SLL), яка не має опори на дропауті, тим самим забезпечуючи максимальну жорсткість задньої частини велосипеда. У поєднанні з Horstlink (Чотириважільний підвіскою) досягається висока чутливість до невеликих вібрацій та ефективне поглинання сильних ударів. Рамі KTM, як і рамам інших виробників, характерна внутрішня проводка тросів та гідроліній. Такий підхід захищає елементи управління від зносу внаслідок потрапляння на них опадів або випадкових ударів по перешкодах. Хід задньої підвіски становить 160 мм, чого достатньо для поглинання нерівностей, що зустрічаються на гірському рельєфі, а для адаптації до різких змін рельєфу на байк встановлено дроппер. Дроппер допомагає змінювати Вашу посадку за рахунок підйому та спуску сідла, при цьому вам не потрібно вставати з велосипеда, все робиться однією кнопкою на кермі.

Другою перевагою, та й найважливішим аспектом для електровелосипеда, є асистуючий привід Bosch Performance четвертого покоління, який здатний підтримувати роботу зі швидкістю велосипеда до 25 км/год. Відстежувати всі показники, а також керувати системою дозволяє якісний дисплей Bosch Kiox TFT. Дисплей знаходиться по центру виносу керма, що робить огляд екрану простим завданням. Пульт управління винесений ближче до ручки керма, дозволяючи керувати байком, не відволікаючись від дороги. Батарея Bosch Power Tube має ємність 750 Вт * год

За роботу підвіски відповідають два високоякісні пристрої: Амортизаційна вилка RockShox Lyrik Select 29" ходом в 130 мм і задній амортизатор RockShox Super Deluxe Select+ з ходом підвіски 125 мм. рідина Maxima Plush знижує тертя між компонентами вилки, відтак знижує шум і забезпечує довговічність роботи запчастин.Вилка зібрана під втулки стандарту Boost, що позитивно впливає на характеристики жорсткості, а також дозволяє встановити ширші колеса для особливо агресивних умов. , яка дозволяє регулювати низькошвидкісне стиск від повністю відкритого режиму до максимально жорсткого.

Задній амортизатор Super Deluxe Select створений для останнього покоління потужних байків ендуро, тому він пропонує необхідний контроль плавності ходу в поєднанні зі зручним регулюванням значень, а рідина Maxima Plush позитивно впливає на внутрішню начинку, знижуючи тертя між компонентами і підвищуючи ресурс їх роботи. В результаті підвіска поглинає більшість нерівностей, що зустрічаються на шляху, забезпечуючи вам неперевершений комфорт і контроль як у гірській місцевості, так і в лісах з великою кількістю коренів і гілок. Важливо відзначити, що підвіска здатна гасити наслідки стрибків заввишки до 60 см без ризику для рами та компонентів.

Трансмісія на дванадцять швидкостей працює на базі групсету Sram SX Eagle. Повнофункціональний перемикач дуже легкий. Як і передня зірка, вона обладнана технологією X-Sync, яка забезпечує високий рівень продуктивності за рахунок квадратної конструкції зубців. Гострий та вузький профіль зубів, а також округлені кромки допомагають уникнути деформації ланцюга. При цьому, за рахунок висоти зубців, ланцюг входить у контакт з ними раніше, ніж із традиційними, заснованими на трикутній формі. Конструкція спроектована за технологією X-Horizon унеможливлює помилкове перемикання передач, а також знижує необхідне для перемикання зусилля. Обслуговування заднього колеса також буде дуже простим, адже пристрій має вбудований фіксатор, який закріпить перемикач в одному положенні, і дозволить зняти колесо без зайвої напруженості. Касета оптимізована для бездоріжжя за рахунок технології Powerglide 2. Оптимальний профіль зубів забезпечує високу ефективність, оскільки перемикання здійснюється швидко і точно як вгору касетою, так і вниз.

Касета Shimano Deore M6100-12 має якісні характеристики роботи, а завдяки технології Hyperglide. Технологія забезпечує краще зчеплення касети з ланцюгом, гарантуючи її найкраще утримання та більш плавний хід на будь-якій місцевості. Технологія має на увазі спеціальну обробку зірок, які мають скошені напрямні та профіль зубів, що покращує рух ланцюга по касеті під час перемикання передач. За керування трансмісією відповідають шифтери Shimano Deore M6100-12, які використовуються у широкому спектрі дисциплін, але і тут є не зайвими. Ергономічні курки дозволяють знижувати передачу на три значення за один рух пальцем, що дає можливість швидкої адаптації до умов різких перепадів висот.

Встановлені на байк чотирипоршневі дискові гідравлічні гальма Shimano BR-MT420 відрізняються стабільними гальмівними характеристиками та високим відгуком у будь-яких умовах. Чотири поршні забезпечують ширшу площу контакту колодок з ротором, а також мають різний діаметр і підводяться за певним алгоритмом. Спочатку ротор притискається поршнями меншого діаметра, а потім потужнішими, більшого діаметру. Такий підхід запобігає розгойдування ротора і значно знижує шумові ефекти, що виникають під час гальмування. Технологія One Way Bleeding запобігає попаданню повітря в систему, що протистоїть різним неполадкам гальм у невідповідний момент. Гальмівні ручки мають широкий діапазон регулювання, що дозволяє підлаштувати їх під індивідуальні вимоги райдерів із різним стилем їзди. Ротори на павуках серії RT30 мають високу торсіонну жорсткість і вищі характеристики тепловідведення, що робить роботу гальм у складних умовах ефективнішою.

Колеса зібрані на бустових втулках Shimano MT410B, обідах Ryde Rival 30 та покришках Schwalbe Smart Sam. Втулка надійна і довговічна, оскільки якісні підшипники захищені добрими ущільнювачами. Алюмінієвий корпус із сталевою віссю забезпечують високу жорсткість, при цьому не збільшуючи її вагу. Покришки мають агресивний протектор, за рахунок чого забезпечується якісне зчеплення з будь-якими дорожніми покриттями, а бічні шипи страхують вас від заметів на різких поворотах. Як антипрокольний шар використовується нейлонова тканина на каркасі з 67 кевларових ниток на дюйм, гарантуючи баланс між легкістю та захистом, а зносостійка гумова суміш створена під універсальне використання в гірській місцевості, забезпечуючи хорошу зносостійкість покришки.

Bosch Performance CX Gen-4

Двигун пропонує все більш унікальні можливості для eMTB. Він компактний, легкий і потужний, поєднує високоякісні матеріали і датчики, що виводить їзду на електровелосипеді на новий рівень.

Привід має крутний момент в 85 Нм, нові функції в управлінні, більше переваг режиму eMTB і модернізоване програмне забезпечення.


Ключові особливості:

Збільшений крутящий момент

Двигун став ще потужнішим, ніж будь-коли. Крутний момент тепер дорівнює 85 Нм, що помітно впливає на ходові якості. Велосипед прискорюється швидше, навіть на низьких частотах обертання педалей, а старт у гору став ще легшим!

Розширене посилення

Extended Boost - це функція для легкого подолання коріння, сходів і каміння, навіть під час руху вгору. Вона дозволяє легко маневрувати навіть на технічно складних трасах.

Ідеальний контроль

Розширений режим eMTB забезпечує більш високий контроль на трасі без перемикання режимів їзди. Двигун чутливіше реагує на зусилля райдера, особливо на низьких передачах, що забезпечує досить різкий, але й водночас м'який старт.

Максимальна спритність

Завдяки концепції кількох датчиків вони виконують більше 1000 вимірювань в секунду, забезпечуючи негайну реакцію на дії райдера.

Термостійкість

Система приводу ефективна і вимагає частого обслуговування. 16-контактний електродвигун BLDC оснащений сучасною обмоткою, що робить систему стабільнішою за температурою.


Режими їзди:

Turbo: Максимально потужний;

  • Sport: Потужний асист для універсального використання;
  • Tour: Оптимальний асист для далеких поїздок;
  • Eco: Мінімальний асист для дуже далеких подорожей;
  • Off: Без асиста, але з функціями велокомп'ютера.

Підтримувані технології:

  • eBike ABS: система екстреного гальмування без наслідків та ризику падінь. (Не йде в комплекті)
  • eShif: система електронного перемикання передач. (Не йде в комплекті)
  • Lock: система блокування двигуна. (Поставляється у комплекті).
Клас навантаження та застереження:

KTM Macina Chacana 792 підходить для руху на спусках зі швидкістю не вище 40 км/год. за умови, що стрибки не перевищують висоту 120 см. Велосипеди даної категорії більш міцні та надійні, вони здатні долати складнішу місцевість з більшими перешкодами та стрибками через більший хід підвіски. Увага, утримайтеся від використання велосипеда за межами заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити у сервісному обслуговуванні.

Ще не було питань.