Віброплита VDR63НE з реверсом дизель з ел.стартером Hatz 1B50 10,5к.с. 440кг. розмір плити 700*895мм
- Бренд:
- Код товару:126340-58
- 0
- Вага:5.00 кг
- Показати всі характеристики
Дизельна реверсівна віброплита NTC VDR 63 HE з електростартером комплектується потужним двигуном HATZ 1B50 потужністю 7,9 кВ/10,5к.с. з гелевим акумулятором стійким до сильних вібрацій. Вилика сила ущільнення до 850 мм. Віброплита працює з широким спектром матеріалів — гравій, щебінь, пісок та ґрунт навколо фундаментів будинків, в траншеях, при будівництві або реконструкції проїзних частин або вулиць.
Віброплита має удосконалену гідравлічну систему з функцією автоматичного настроювання системи керування напрямку руху. Ручка управління застосовується як запобіжний пристрій і для перемикання "реверсу". Для зручності транспортування ручка плити може складатись та зафіксуватись, а також встановлюється на індивідуальну робочу висоту. Нижня плита виконана з вуглецевої сталі високої якості, яка не тріскається і не ламається. Цільногнута захисна рама двигуна захищає двигун від випадкових пошкоджень, з центральною точкою підвіски для навантаження за допомогою крана або лебідки.
Технічні характеристики:
Двигун: дизельний HATZ 1B50
Тип віброплити: реверсивна
Тип приводу:механічний
Тип запуску: електростартер
Потужність 7,9 кВт*/10,5 к.с.
Оберти двигуна: 3600 об/хв
Частота коливань 74 Гц
Відцентрована сила 63 kH
Швидкість 26 м/хв
Глибина ущільнення: до 85 см
Розмір плити 700х895 мм
Вага 460 кг
*відповідно SAEJ 1349
вага | 440 кг |
Коврик | Немає |
Комплектація | інструкція,віброплита,гарантійний талон |
Країна торгової марки | Чехія |
Модель двигуна | Hatz 1B50 |
Наявність коліс | Немає |
Наявність реверсу | є |
Об`єм двигуна | 517 см3 |
Об`єм резервуару | Немає |
Охолодження | повітряне |
Потужність | 7.9 кВт |
Потужність двигуна (к.с) | 10.7 к.с |
Продуктивність | 800 м2/год |
Робоча глибина | 70 см |
Робоча швидкість руху | 42 см/сек |
Розмір плити | 750х900 мм |
Сила удару | 63 кН |
Стан товару | Новий |
Тип | віброплита |
Тип запуску | ручний |
Ще не було питань.