Тример бензиновий ЗТБ-52/2800 М

2050.00грн.
Немає в наявності
Основні технічні параметри
Бензотример садовий ЗЕНИТ ЗТБ-52/2800 М є повністю вільним у переміщеннях садовим інструментом, оскільки джерело живлення для його двигуна — паливна суміш з бензину і масла.
Дана модель з 2-тактним двигуном середньої потужності 2800/3,8 Вт/к.с. та об'ємом 52 см³ укомплектована під роботу з ріжучою котушкою та ножем. Ріжучий вузол ЗТБ-52/2800 М забезпечує максимальну ширину покосу котушкою з ліскою 420 мм, ріжучим ножем — до 255 мм.
Тример має зручний у користуванні повзунковий 1-контактний перемикач запалювання, який можна встановити у 2 положення.
Стартер у моделі ручний, з вмонтованою системою «Легкий пуск».
Надійна у роботі, маневрена модель з високою продуктивністю при оптимальній для оператора вазі 6,5/8,0 кг.
Ємність паливного бака, л Ємність паливного бака, л'>1,2
Вага нетто/брутто, кг Вага нетто/брутто, кг'>6,5/8,0
Важіль керування дросельною заслінкою Важіль керування дросельною заслінкою'>Зі зворотньою пружиною
Вимикач запалювання Вимикач запалювання'>Повзунковий перемикач, 1-контактний, 2 положення
Діаметр штанги, мм Діаметр штанги, мм'>28
Двигун Двигун'>2-тактний, з повітряним охолодженням
Довжина штанги, мм Довжина штанги, мм'>1500
Кількість обертів холостого ходу, об/хв Кількість обертів холостого ходу, об/хв'>3000±300
Потужність двигуна, Вт/к.с. Потужність двигуна, Вт/к.с.'>2800/3,8
Приводний вал, мм×зуб Приводний вал, мм×зуб'>1530×9
Рівень звукової потужності (без навантаження), дБ (А) Рівень звукової потужності (без навантаження), дБ (А)'>107
Рівень звукового тиску (без навантаження), дБ (А) Рівень звукового тиску (без навантаження), дБ (А)'>96
Стартер Стартер'>Ручний, система «Легкий запуск»
Тип запалювання Тип запалювання'>Електронний
Ширина обробки котушкою з ріжучою ліскою , мм Ширина обробки котушкою з ріжучою ліскою , мм'>420
Ширина обробки ріжучим ножем, мм Ширина обробки ріжучим ножем, мм'>255
Об'єм двигуна, см³ Об'єм двигуна, см³'>52
:Паливо Паливо'>Паливна суміш із співвідношенням бензин АІ-92/масло для двотактних двигунів: 30/1

Ще не було питань.