Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

31487.00грн.
Є в наявності

Вы переглядали

ОФІЦІЙНА ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА !

Опис мотоблоку Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Мотоблок МБ40-1С/G-2F – новинка в лінійці бензинових мотоблоків Kentavr.

Він чудово виконує обробку ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С/G-2F подужає і більшу площу − просто на це потрібно буде трохи більше часу.

МБ40-1С/G-2F чудово культивує ґрунт у місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором. Зокрема − між виноградниками, під кущами, на грядках, квіткових клумбах, у теплицях тощо.

З МБ40-1С/G-2F працювати просто. Головна перевага цього мотоблока − значно менше навантаження на руки оператора, якщо порівнювати з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, яка не має хорошої фізичної підготовки.

Зниження навантаження відбувається завдяки компоновці, характерній для набагато потужніших професійних машин, а саме − роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий ланцюговий редуктор.

У свою чергу, поступальний рух усього агрегату вперед або назад здійснюється завдяки ведучим колесам із шевронним протектором «ялинка» розміром 4.00-8.

Така конструкція мотоблока має численні переваги і працювати з ним набагато легше, зручніше та ефективніше.

Коробка перемикання передач. Вдосконалена КПП з 2 передачами вперед і 1 назад – дозволить виконати будь-які задачі з культивації та обробки ґрунту. Наявність нейтралі – мотоблок можна перекотити без увімкненого двигуна.

Важіль фрези має 3 положення – напрямок обертання вперед/вимкнено/напрямок обертання назад.

Потужність бензинового двигуна − 7 к.с. Цього цілком достатньо для культивації більшості типів ґрунтів, за винятком кам’янистих.

Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур’яни, вони без проблем перемелюються роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю до 565 об/хв.

Головне − вчасно чистити ножі фрези. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.

Кермо регульоване за висотою і напрямком.

Сумісність із навісним обладнанням. Ще одна відчутна перевага мотоблока МБ-40-1С/G-2F перед звичайними культиваторами − можливість роботи з іншими навісними інструментами. Можна (через спеціальне перехідне зчеплення) встановити підгортальник, плуг або плоскоріз. Завдяки тому, що можна вимкнути ґрунтофрезу – це буде робити доволі зручно.

До речі, якщо ґрунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс − для кращого зчеплення. Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоці МБ-40-1С/G-2F, ви отримуєте надійного і універсального помічника в будь-якому господарстві.

Ємність паливного бака, л. 3,6
Інше обладнання Немає
Вал відбору потужності Немає
Вимірювальні прилади Немає
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм 1700х700х950
Глибина культивації, мм До 200
Діаметр ротора грунтофрези, мм 350
Датчик рівня масла Є
Електрообладнання Немає
ЗІП У комплекті
Кількість передач 2/1 + нейтраль
Кількість секцій грунтофрези, шт 6=(1+2)+(2+1)
Колія коліс, мм 405
Модель двигуна 170F
Номінальні обороти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год ≤374
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв 275; 565/305
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 2,5; 6,5/2,2
Обсяг картера двигуна, л 0,6
Обсяг масла в картері трансмісії, л 2,5
Обсяг системи охолодження, л Немає
Повітряний фільтр Двоступеневий (з масляною ванною)
Потужність двигуна, к.с. 7,0
Привід фрези Ланцюговий
Робочий об'єм двигуна, см³ 212
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези 5,5 мм х 235 мм / 24 од.
Система запуску двигуна Ручний стартер
Система охолодження двигуна Повітряна
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 95/95
Спосіб включення заднього ходу Окрема передача
Спосіб установки грунтофрези Окремо від транспортувальних коліс (активна фреза)
Струмок для підключення активного навішування Немає
Тип і регулятор керма Швидке регулювання за висотою і напрямком
Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове
Тип коробки передач Шестеренчаста
Тип масла в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Тип масла в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-
Тип охолоджуючої рідини Немає
Тип палива Бензин
Тип приводних ременів Немає
Тип приводу трансмісії Прямий
Тип причіпного пристрою Немає
Тип, ємність АКБ А∙год Немає
Транспортні колеса 4.00-8
Ширина захвату грунтофрези, мм 500, 650

Ще не було питань.