Двигун СВ 150СС - Minsk / Viper 150j

13766.00грн. 13353.00грн.
Є в наявності

Вы переглядали

ОФІЦІЙНА ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА !
-Модель-, -ВиробникTATA, -ПризначенняДля китайських мотоциклів, -Тактність двигунаЧотирьохтактний, -Тип паливаБензин, -ОхолодженняПовітряне, -Тип стартуЕлектростартер/кік-стартер, -Тип зчепленняДискове/механіка, -Система змазкиРозбризкування під тиском, -Система запалюванняCDI, -Система подачі паливаКарбюратор, -Особливостіз верхнім розподільним валом та ланцюгом, -Коробка передачНіжне перемикання, -Кількість передач5, -Кількість циліндрів1, -Діаметр поршня, мм62, -Потужність двигуна, к.с.11.2, -Хід поршня, мм49.5, -Об'єм двигуна, куб.см149.5, -ТипБензиновий, -Максимальний крутний момент, Нм10, -Ступінь стиснення9.2:1, -Витрата палива, г/кВт*год354, -Максимальна потужність (кВт/об/хв)8,2/8000, -Габарити упаковки, мм385 х 355 х 505, -Вага, кг30.5, -Вага в упаковці, кг32.3, -Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів, -Комплектаціякришка ведушої зірочки, лапка перемикання швидкостей, ніжка кікстартера, -Країна виробникКитай, -КатегоріяДвигун,
Вага в упаковці, кг 32.3
Вага, кг 30.5
Виробник TATA
Витрата палива, г/кВт*год 354
Габарити упаковки, мм 385 х 355 х 505
Діаметр поршня, мм 62
Кількість передач 5
Кількість циліндрів 1
Категорія Двигун
Комплектація кришка ведушої зірочки, лапка перемикання швидкостей, ніжка кікстартера
Коробка передач Ніжне перемикання
Максимальна потужність (кВт/об/хв) 8,2/8000
Максимальний крутний момент, Нм 10
Модель -
Об'єм двигуна, куб.см 149.5
Особливості з верхнім розподільним валом та ланцюгом
Охолодження Повітряне
Потужність двигуна, к.с. 11.2
Призначення Для китайських мотоциклів
Система запалювання CDI
Система змазки Розбризкування під тиском
Система подачі палива Карбюратор
Ступінь стиснення 9.2:1
Тактність двигуна Чотирьохтактний
Тип Бензиновий
Тип зчеплення Дискове/механіка
Тип палива Бензин
Тип старту Електростартер/кік-стартер
Хід поршня, мм 49.5
Гарантія 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів
Країна виробник Китай

Ще не було питань.