Двигун СG 200CC - триколісний мотоцикл - ZONGSHEN (оригінал)
- Бренд:
- Код товару:128165-160
- 0
- Показати всі характеристики
-ДвигунZS163FML, -ВиробникTATA, -ПризначенняДля мототракторів та 3-х колісного вантажного мотоцикла, -Тип двигунаЧотирьохтактний, -Тип паливаБензин, -Тип охолодженняПовітряне, -Тип запускуЕлектростартер/кік-стартер, -Тип зчепленняДискове/механіка, -Система змазкиРозбризкування під тиском, -Система запалюванняCDI, -Система подачі паливаКарбюратор, -Особливостіз нижнім розподільником і штовхачем, -Коробка передачНіжне перемикання, -Кількість передач5, -Кількість циліндрів1, -Діаметр поршня, мм63.5, -Хід поршня, мм62.5, -Об'єм циліндра, куб см197, -Максимальний крутний момент, Нм10.5, -Ступінь стиснення9.2:1, -Витрата палива, г/кВт*год354, -Максимальна потужність (кВт/об/хв)10,5/7500, -Габарити упаковки, мм385 х 355 х 505, -Вага, кг29/32.5, -Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів, -Країна виробникКитай,
1 | Кількість циліндрів |
10,5/7500 | Максимальна потужність (кВт/об/хв) |
10.5 | Максимальний крутний момент, Нм |
12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів | Гарантія |
197 | Об'єм циліндра, куб см |
29/32.5 | Вага, кг |
354 | Витрата палива, г/кВт*год |
385 х 355 х 505 | Габарити упаковки, мм |
5 | Кількість передач |
62.5 | Хід поршня, мм |
63.5 | Діаметр поршня, мм |
9.2:1 | Ступінь стиснення |
CDI | Система запалювання |
TATA | Виробник |
ZS163FML | Двигун |
Бензин | Тип палива |
Виробник | http://sr.agro-moto-tata.com:86/9445/9445-2.jpg |
Двигун | http://sr.agro-moto-tata.com:86/9445/9445-1.jpg |
Дискове/механіка | Тип зчеплення |
Для мототракторів та 3-х колісного вантажного мотоцикла | Призначення |
Електростартер/кік-стартер | Тип запуску |
з нижнім розподільником і штовхачем | Особливості |
Карбюратор | Система подачі палива |
Китай | Країна виробник |
Ніжне перемикання | Коробка передач |
Повітряне | Тип охолодження |
Призначення | http://sr.agro-moto-tata.com:86/9445/9445-3.jpg |
Розбризкування під тиском | Система змазки |
Чотирьохтактний | Тип двигуна |
Ще не було питань.