Двигун 186FE - дизель (під шпонку діаметр 25 мм) (9 к.с.) з електростартером ТТ

19152.00грн. 18769.00грн.
Немає в наявності
-Двигун186FE, -ВиробникTT, -Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, -Тип паливаДизельне паливо, -Охолодження двигунаПовітряне, -Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням, -Тип повітряного фільтраОлійний, -Розташування валуГоризонтальне, -Система змазкиМасляний насос, -Вихід валуПід шпонку Ø25 мм, -Тип стартуЕлектричний, -Потужність двигуна, к.с.9, -Об'єм двигуна, см³418, -Діаметр циліндра, мм86, -Хід поршня, мм72, -Швидкість обертання, об/хв2800, -Довжина шпонкової частини, мм63, -Загальна довжина валу, мм88, -Діаметр шпонкової частини, мм25, -Внутрішня різьбаМ10, -Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм270*97, -Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90, -Об'єм мастила, л1.65, -Об'єм паливного бака, л5.5, -обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою, -Габарити упаковки, мм520 х 435 х 540, -Вага, кг55, -Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів, -Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів, -Країна виробникКитай,
1.65 Об'єм мастила, л
10-W30 для дизелів Рекомендоване мастило
12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів Гарантія
186FE Двигун
25 Діаметр шпонкової частини, мм
270*97 Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм
2800 Швидкість обертання, об/хв
418 Об'єм двигуна, см³
5.5 Об'єм паливного бака, л
520 х 435 х 540 Габарити упаковки, мм
55 Вага, кг
63 Довжина шпонкової частини, мм
65*65/90*90 Найближчі до валу отвори КПП
72 Хід поршня, мм
86 Діаметр циліндра, мм
88 Загальна довжина валу, мм
9 Потужність двигуна, к.с.
TT Виробник
Горизонтальне Розташування валу
Двигун http://sr.agro-moto-tata.com:86/95991/95991-1.jpeg
Дизельне паливо Тип палива
Електричний Тип старту
За годинниковою стрілкою обертання з боку ручного стартера
Згоряння з прямим упорскуванням Система згоряння
Китай Країна виробник
М10 Внутрішня різьба
Масляний насос Система змазки
Одноциліндровий, чотиритактний Тип двигуна
Олійний Тип повітряного фільтра
Під шпонку Ø25 мм Вихід валу
Повітряне Охолодження двигуна

Ще не було питань.