Двигун 178FE - дизель (під шпонку діаметр 25 мм) (6 к.с.) з електростартером ТТ

16682.25грн. 16182.00грн.
Є в наявності
-Двигун178FE, -ВиробникTATA, -Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, -Тип паливаДизельне паливо, -Охолодження двигунаПовітряне, -Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням, -Тип повітряного фільтраОлійний, -Розташування валуГоризонтальне, -Система змазкиМасляний насос, -Вихід валуПід шпонку Ø25 мм, -Тип стартуЕлектричний, -Потужність двигуна, к.с.6, -Об'єм двигуна, см³305, -Діаметр циліндра, мм78, -Хід поршня, мм64, -Швидкість обертання, об/хв2800, -Витрата палива, г/кВт*год280, -Довжина шпонкової частини, мм71, -Загальна довжина валу, мм89, -Діаметр шпонкової частини, мм25, -Внутрішня різьбаМ10, -Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм250*85, -Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90, -Об'єм паливного бака, л3.5, -Об'єм мастила, л1.1, -обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою, -Габарити упаковки, мм480х420х515, -Вага, кг37, -Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів, -Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів, -Країна виробникКитай,
Вага, кг 37
Виробник TATA
Витрата палива, г/кВт*год 280
Вихід валу Під шпонку Ø25 мм
Внутрішня різьба М10
Габарити упаковки, мм 480х420х515
Діаметр циліндра, мм 78
Діаметр шпонкової частини, мм 25
Двигун 178FE
Довжина шпонкової частини, мм 71
Загальна довжина валу, мм 89
Найближчі до валу отвори КПП 65*65/90*90
Об'єм двигуна, см³ 305
Об'єм мастила, л 1.1
Об'єм паливного бака, л 3.5
обертання з боку ручного стартера За годинниковою стрілкою
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм 250*85
Охолодження двигуна Повітряне
Потужність двигуна, к.с. 6
Рекомендоване мастило 10-W30 для дизелів
Розташування валу Горизонтальне
Система згоряння Згоряння з прямим упорскуванням
Система змазки Масляний насос
Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний
Тип палива Дизельне паливо
Тип повітряного фільтра Олійний
Тип старту Електричний
Хід поршня, мм 64
Швидкість обертання, об/хв 2800
Гарантія 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів
Країна виробник Китай

Ще не було питань.