Двигун 178F - дизель (під конус) (6 к.с.)

14868.00грн. 14571.00грн.
Немає в наявності
-Двигун178F, -ВиробникTATA, -Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, -Тип паливаДизельне паливо, -Охолодження двигунаПовітряне, -Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням, -Тип повітряного фільтраОлійний, -Розташування валуГоризонтальне, -Система змазкиМасляний насос, -Вихід валуПід конус, -Тип стартуРучний, -Потужність двигуна, к.с.6, -Об'єм двигуна, см³305, -Діаметр циліндра, мм78, -Хід поршня, мм64, -Швидкість обертання, об/хв2800, -Витрата палива, г/кВт*год280, -Внутрішня різьбаМ10, -Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм250*85, -Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90, -Об'єм паливного бака, л3.5, -Об'єм мастила, л1.1, -обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою, -Габарити упаковки, мм480х420х515, -Вага, кг35.5, -Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів, -Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів, -Країна виробникКитай,
1.1 Об'єм мастила, л
10-W30 для дизелів Рекомендоване мастило
12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів Гарантія
178F Двигун
250*85 Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм
280 Витрата палива, г/кВт*год
2800 Швидкість обертання, об/хв
3.5 Об'єм паливного бака, л
305 Об'єм двигуна, см³
35.5 Вага, кг
480х420х515 Габарити упаковки, мм
6 Потужність двигуна, к.с.
64 Хід поршня, мм
65*65/90*90 Найближчі до валу отвори КПП
78 Діаметр циліндра, мм
TATA Виробник
Виробник http://sr.agro-moto-tata.com:86/43134/43134-2.jpg
Горизонтальне Розташування валу
Двигун http://sr.agro-moto-tata.com:86/43134/43134-1.jpg
Дизельне паливо Тип палива
За годинниковою стрілкою обертання з боку ручного стартера
Згоряння з прямим упорскуванням Система згоряння
Китай Країна виробник
М10 Внутрішня різьба
Масляний насос Система змазки
Одноциліндровий, чотиритактний Тип двигуна
Олійний Тип повітряного фільтра
Під конус Вихід валу
Повітряне Охолодження двигуна
Ручний Тип старту
Тип двигуна http://sr.agro-moto-tata.com:86/43134/43134-3.jpg
Тип палива http://sr.agro-moto-tata.com:86/43134/43134-4.jpg

Ще не було питань.