Двигун 170F - бензин (під шпонку діаметр 19 мм) (7 к.с.) паперовий фільтр

4391.10грн. 4303.00грн.
Немає в наявності
-КатегоріяДвигун, -Марка двигуна170F, -Тип двигунаБензиновий, -Конструкція двигунаОдноциліндровий, OHV25°, -Тактність двигунаЧотирьохтактний, -Охолодження двигунаПовітряне, -Тип повітряного фільтраСухий, -Розташування валуГоризонтальне, -Система змазкиРозбризкування, -Тип запускуРучний стартер, -Об'єм двигуна, см³212, -Діаметр циліндра, мм70, -Хід поршня, мм54, -Швидкість обертання, об/хв3600, -Максимальний крутний момент, Нм14, -Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв5.1/7/3600, -Ступінь стиснення8.5:1, -Витрата палива, г/кВт*год360, -Вихід валуПід шпонку, -Довжина валу, мм63, -Довжина шпонкової частини, мм58, -Різьблення внутрішнєМ8, -Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм77/162, -Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм65х65, -Об'єм паливного бака, л3.6, -Об'єм мастила, л0.7, -Обертання (з боку ручного стартера)Праве (за годинниковою стрілкою), -Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето), -Габарити упаковки, см415х345х375, -Вага, кг14.5, -Рекомендоване мастилоSAE 10W-30, -ВиробникTATA, -Країна виробникКитай, -Гарантія12 місяців, -ІнструкціяТак, -УцінкаТак,
0.7 Об'єм мастила, л
12 місяців Гарантія
14 Максимальний крутний момент, Нм
14.5 Вага, кг
170F Марка двигуна
212 Об'єм двигуна, см³
3.6 Об'єм паливного бака, л
360 Витрата палива, г/кВт*год
3600 Швидкість обертання, об/хв
415х345х375 Габарити упаковки, см
5.1/7/3600 Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв
54 Хід поршня, мм
58 Довжина шпонкової частини, мм
63 Довжина валу, мм
65х65 Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм
70 Діаметр циліндра, мм
77/162 Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм
8.5:1 Ступінь стиснення
SAE 10W-30 Рекомендоване мастило
TATA Виробник
бензиновий Тип двигуна
Горизонтальне Розташування валу
Двигун Категорія
Категорія http://sr.agro-moto-tata.com:86/2550D/2550D-1.jpg
Китай Країна виробник
М8 Різьблення внутрішнє
Марка двигуна http://sr.agro-moto-tata.com:86/2550D/2550D-2.jpg
Одноциліндровий, OHV25° Конструкція двигуна
Під шпонку Вихід валу
Повітряне Охолодження двигуна
Праве (за годинниковою стрілкою) Обертання (з боку ручного стартера)
Розбризкування Система змазки
ручний стартер Тип запуску
Сухий Тип повітряного фільтра
Так Уцінка
ТСІ (транзисторне магнето) Система запалювання
Чотирьохтактний Тактність двигуна

Ще не було питань.