Двигун (167FMJ) - CG250 з повітряним охолодженням
- Бренд:
- Код товару:127921-160
- 0
- Показати всі характеристики
-Двигун167FMJ, -ВиробникTATA, -Призначеннядля китайських мотоциклів, -Тип двигунаЧотирьохтактний, -Тип паливаБензин, -Тип охолодженняПовітряне, -Тип запускуРучний стартер/Електростартер, -Тип зчепленняДискове/механіка, -Система змазкиРозбризкування під тиском, -Система подачі паливаКарбюратор, -Особливостіз нижнім розподільником і штовхачем, -Кількість циліндрів1, -Діаметр поршня, мм67, -Робочий об'єм, см³250, -Міжболтове кріпильних отворів, мм97/165, -Міжболтовий впуск, мм48, -Діаметр впуску, мм30, -Міжболтове випуску, мм58, -Діаметр випуску, мм42, -Довжина валу перемикання передач, мм49, -Діаметр шліцевого валу перемикання передач, мм11,5, -Довжина приводного валу, мм29, -Діаметр шліцевого валу приводного, мм20/16, -Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів, -Країна виробникКитай,
1 | Кількість циліндрів |
11,5 | Діаметр шліцевого валу перемикання передач, мм |
12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів | Гарантія |
167FMJ | Двигун |
20/16 | Діаметр шліцевого валу приводного, мм |
250 | Робочий об'єм, см³ |
29 | Довжина приводного валу, мм |
30 | Діаметр впуску, мм |
42 | Діаметр випуску, мм |
48 | Міжболтовий впуск, мм |
49 | Довжина валу перемикання передач, мм |
58 | Міжболтове випуску, мм |
67 | Діаметр поршня, мм |
97/165 | Міжболтове кріпильних отворів, мм |
TATA | Виробник |
Бензин | Тип палива |
Виробник | http://sr.agro-moto-tata.com:86/26107/26107-2.jpg |
Двигун | http://sr.agro-moto-tata.com:86/26107/26107-1.jpg |
Дискове/механіка | Тип зчеплення |
для китайських мотоциклів | Призначення |
з нижнім розподільником і штовхачем | Особливості |
Карбюратор | Система подачі палива |
Китай | Країна виробник |
Повітряне | Тип охолодження |
Призначення | http://sr.agro-moto-tata.com:86/26107/26107-3.jpg |
Розбризкування під тиском | Система змазки |
Ручний стартер/Електростартер | Тип запуску |
Тип двигуна | http://sr.agro-moto-tata.com:86/26107/26107-4.jpg |
Чотирьохтактний | Тип двигуна |
Ще не було питань.