Акумуляторний 4х режимний дриль-шурупокрут-гвинтокрут з ударом DTP141Z ( без АКБ)
- Бренд:
- Код товару:79455-67
- 0
- Вага:5.00 кг
- Показати всі характеристики
Акумуляторний 4х режимний дриль-шурупокрут-гвинтокрут з ударом DTP141Z ( без АКБ):
переваги
переваги
- Makita BL - потужний безщітковий двигун
- Унікальний інструмент: різні функції були об'єднані в одній машині, а потім оптимізовані.
- 4 режими роботи: ударне загвинчування (гвинтів і болтів, 3 швидкості) , ударне свердління (цегла і камінь), свердління (дерево і метал), загвинчування (9 ступенів регулювання зусилля для саморізів)
- Режим свердління з ударом оптимізовано за допомогою електронної (запобіжної) фрикційної муфти, це нова комбінація
- Шестигранник 1/4 замість патрона забезпечує компактну базу та швидку зміну останки
- Зручна ергономічна рукоятка забезпечує високу ефективність роботи з інструментом
- Легкий та компактний інструмент із 2 механічними швидкостями
- Світлодіодне підсвічування
- Обладнаний електронною (запобіжною) фрикційною муфтою, для автоматичного відключення, захистом акумулятора, захистом від перегріву та перевантаження, оснащений індикатором заряду акумулятора та світлодіодним підсвічуванням
Вага відповідно до EPTA | 1.6 кг |
Діаметр свердління сталь / дерево | 10 / 21 мм |
Кількість обертів холостого ходу в режимі відгвинчування | 0 - 300 / 0 - 1,100 об/хв |
Кількість обертів холостого ходу в режимі гвинтокрут | 0 - 1,200 / 0 - 2,400 / 0 - 3,200 об/хв |
Кількість обертів холостого ходу в режимах свердління та свердління з ударом | 0 - 700 / 2,700 об/хв |
Крутний момент максимальний | 150 Нм |
Крутний момент режим свердління (жорсткий/м'який) | 22/13 Нм |
Механічні швидкості | 2 |
Напруга акумулятора | 18 В |
Патрон | 1/4' |
Регулювання крутного моменту | 18 + D |
Розміри (Д х Ш х В) | 171 x 79 x 250 мм |
Тип акумулятора | Li-ion, LXT |
Тип двигуна | безщітковий |
Частота ударів у режимі свердління з ударом | 0 - 8,400 / 0 - 32,400 уд/хв |
Частота ударів холостого ходу в режимі гвинтокрут | 0 - 1,300 / 0 - 2.200 / 0 - 2,700 уд/хв |
Ще не було питань.