Велосипед KTM X-STRADA MASTER рама L / 57, Бірюзовий (оранжево-лайм), 2021 (тестовий)
- Бренд:
- Код товару:125145-30
- 1
- Вага:5.00 кг
KTM X-Strada Master - це високоякісний гравійний велосипед, який дозволить вам кататися практично на будь-якій помірній місцевості з високою швидкістю. Будь то щоденний маршрут до офісу або багатоденний тур по Європі, X-Strada завжди буде на вашому боці, адже у нього є всі важливі переваги стійкого і легкого байка. У рамі досить широкий зазор для установки широких покришок, а поєднання спортивного дизайну і функціональності, роблять цей велосипед воістину ефективним.
Рама X-Strada Master зроблена з карбону, легкого матеріалу, який відмінно гасить дрібні вібрації від нерівних доріг, та ще й без втрати жорсткості, на відміну від алюмінієвих або титанових фреймсетів. Весь велосипед важить всього 8,7 кілограм, а це означає, що ви будете швидко заїжджати навіть на найскладніші підйоми. Деякі велосипедисти вважають, що карбоновий байк - це пристрій на один раз і тільки для гонок, але про одноразове використання подібного виду байка в наші дні не може бути й мови. X-Strada з карбо-волокна по своїй міцності не поступається алюмінію. Топові спортсмени світу приходять першими на змаганнях якраз на такого класу велосипедах. Ригідна вилка X-Strada Gravel F8 також виконана з карбону з тих же причин. З додаткових переваг рами варто відзначити можливість установки двох флягодержателей або будь-яких інструментів, призначених для кріплення на велосипед. Внутрішня проводка кабелів і тросів допоможуть захистити систему трансмісії або гальмівні гідролінії від небажаних пошкоджень.
Велосипед обладнаний групсетом Shimano GRX RX810 з трансмісією на 11 швидкостей. Комплект був розроблений після всебічного дослідження і тестування, увібравши в себе побажання професійних райдерів з усього світу. GRX - це топові компоненти для турінгових і гравійних байків, вони підійдуть як для швидкої їзди по рівній трасі, так і для впевненого катання на пересіченій місцевості. Комплектація велосипеда включає в себе задній перемикач серії GRX RX812, Дуали RX810 STI, систему шатунів RX810-1 і дискові гідравлічні гальма з каліперами RX810. Касета ж взята з серії SLX M7000. Будь то їзда по гравію, подорожі, перевезення вантажів (байкпакінг) або циклокрос, серія здатна дати високий комфорт і чуйність будь-якому велосипедисту.
Перемикач GRX RX812-це поліпшена версія серії RX від 2018-го року. Він працює плавно і забезпечує надійне перемикання навіть на складному рельєфі, де йде постійна тряска від нерівностей, а допомагає йому в цьому система стабілізації ланцюга Shadow Rd Plus. Довгий важіль дозволяє працювати перемикача з широкодіапазонною касетою, такий, як встановлена тут-SLX M7000. Касета сприяє швидкому і легкому переходу ланцюга завдяки скошеному профілю зубів Hyperglide.
Ергономічні ручки-Дуали ST-RX810, завдяки зсуву осі на 18 мм вгору, мають велике плече важеля гальма. Завдяки такому підходу, вигнутий вгору профіль забезпечує надійний верхній хват, а отже і високий контроль при їзді по пересіченій місцевості. Самі ж Гальма-гідравлічні, що безсумнівно є великою перевагою для велосипедистів, які люблять грунтові стежки. Завдяки дуалам гарантується хороша чутливість і модуляція, порівнянна з Ultegra, 105 і Tiagra серіями, що робить вас впевненіше під час агресивної їзди. При бажанні, є можливість підключення ще однієї пари гальмівних ручок для комфортного управління в верхньому хваті. Вони встановлюються на кермі поруч з виносом, завдяки чому вам не доведеться міняти положення рук для скидання швидкості. Двопоршневі гальмівні каліпери повторюють дизайн стандартних шосейних моделей, але забезпечують ще більш потужне гальмування, а радіатори Ice розсіюють надмірне тепло на колодках, захищаючи гальма від перегріву. Гальмівні ротори змонтовані на павуках, за рахунок чого забезпечується не тільки ефективне охолодження, але і висока жорсткість.
Доповнює і без того хорошу картину, високоякісний вілсет від бренду зі світовою популярністю Mavic Allroad S. легка і в той же час міцна колісна пара дозволяє їхати плавно і швидко по нерівних дорогах, гравію і навіть бруду. Обода шириною 22 мм заточені під універсальну безкамерну систему UST яка дозволяє встановити безкамерні покришки шириною від 28 до 64 мм, а її головна перевага - це робота з більш низьким тиском ніж у звичних безкамерок. Обід не вимагає використання фліппера, адже спиці встановлені таким чином, що колесо просто не потребує отворах для них.
Втулки не вимагають попереднього регулювання підшипників (стягування з боків), що робить систему більш закритою і ізольованою від зовнішніх факторів. Взуті колеса в циклокросові покришки Continental Terra Speed ProTection. Покришки мають ідеальний баланс зацепа на всіх видах покриттів і неперевершений накат, за рахунок зменшеної висоти шиповки. Технологія покришок ProTection говорить про те, що вона має тришаровий каркас і виконана з легендарного складу Black Chilli. У підсумку вона відмінно протистоїть проколів по типу» зміїний укус", а також дає можливість переобладнати колеса під безкамерну їзду прямо з магазину.
клас навантаження і застереження:
KTM X-Strada Master підходить для руху по асфальту, велосипедних доріжках, путівцях з твердим покриттям або гравійної насипом, а також по пересіченій місцевості з помірними підйомами і спусками. Пам'ятайте, стрибки не повинні перевищувати висоту в 15 см. Максимальне вагове навантаження на байк з урахуванням екіпіровки не повинна перевищувати 108 кг.
Увага, утримайтеся від використання велосипеда за рамками меж заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
Рама | X-Strada Карбон Canic Performance R-8976 |
Розмір рами | L |
Вилка | X-Strada Gravel F8, карбонова |
Тип вилки | Ригидная |
Винос | KTM Team, підйом: 8° |
Кермо | KTM Team Road flare, підйом: 16° |
Гріпси | KTM Обмотки |
Рульова колонка | KTM Team drop/in 1.1/8“-1.1/4“ road |
Кількість швидкостей | 11 швидкостей (1x11) |
ПЕРЕМИКАЧ ЗАДНІЙ | Shimano GRX RX812 Shadow RD+ |
Ручки перемикання | Shimano GRX RX810 STI |
Система шатунів | Shimano GRX RX810-1 |
Передня зірка | Shimano GRX RX810 - 1 на 42 зубці |
Касета | Shimano SLX M7000-11 діапазоном 11-42T |
Ланцюг | Shimano HG601-11 |
Тип гальм | Дискові гідравлічні |
Переднє гальмо | Shimano GRX RX810, Двухпоршневой |
Заднє гальмо | SShimano GRX RX810, Двухпоршневой |
Передній ротор | Shimano RT800 CL 160 мм |
Задній ротор | Shimano RT800 CL 160 мм |
ГАЛЬМІВНІ ручки | Shimano GRX RX810 STI |
Кріплення ротора до передньої втулки | Centerlock |
Кріплення ротора до задньої втулки | Centerlock |
Підсідельний штир | KTM Team, довжина: 350 мм |
Діаметр підсідельного штиря, мм | 27.2 мм |
Сідло | Ergon SM10 Sport Men |
Вілсет | Mavic Allroad s Disc, кріплення роторів: Centerlock, Ширина втулки (передня / задня): 100/142 мм, Діаметр осі (передня / задня): 15/12 мм, ISO рамзер обода (ETRTO): 622-22 мм, UST( універсальна безкамерна Система) |
Покришка | Continental Terra Speed ProTection TR (безкамерні), ISO рамзер (ETRTO): 35-622 |
Вага, кг | 8,7 кг (без педалей) |
Максимальне навантаження | 108 кг (з урахуванням екіпіровки) |
Ще не було питань.