Велосипед KTM PROWLER MASTER 29 ' рама M / 43, синій (сіро-чорний), 2021
- Бренд:
- Код товару:125144-30
- 1
- Вага:5.00 кг
KTM Prowler Master - високоякісний двопідвісний велосипед від знаменитого світового бренду, який призначений для любителів екстремальної їзди на спеціально підготовлених гірських трасах. Байк зібраний на основі фірмової рами KTM з провідними технологіями бренду на борту. Він має гальмівну систему, дванадцяти швидкісний групсет Shimano Deore XT M8100-M6100 і преміальну амортизацію FOX, які в сумі з карбонової рамою роблять його ідеальним варіантом для Enduro і All Mountain.
Легша на відміну від алюмінієвої, карбонова рама має ще ряд переваг крім ваги. По-перше, вона ремонтопридатна, навіть якщо ви її розіб'єте, її завжди можна зібрати в спеціалізованих майстернях. При цьому, після відновлення, вона не втрачає своїх властивостей. У KTM Prowler використовується відома технологія Straight Line Link (SLL), яка не має опори на дропауті тим самим забезпечуючи максимальну жорсткість задньої частини велосипеда. У поєднанні з Horstlink (Четирехричажной підвіскою) досягається висока чутливість до невеликих вібрацій і ефективне поглинання сильних ударів. Рамі KTM, як і рам інших виробників, характерна внутрішня проводка тросів і гідроліній. Такий підхід захищає елементи управління від зносу в наслідок попадання на них опадів або випадкових ударів об перешкоди.
Підвіска працює на вилці FOX 36 Float Rhytm і амортизаторі FOX Float DPX2 Performance Elite. Міцна вилка має збільшену відстань між осями. Це дозволяє використовувати більш товсті покришки для точного управління в непередбачуваних умовах ендуро трас. Вилка оснащена повітряною пружиною Float, що забезпечує приголомшливу плавність ходу, а демпфер Grip має масу всіляких налаштувань, таких як поступове блокування вилки, настройка низькошвидкісного стиснення, високошвидкісне регулювання демпфірування відскоку і низькошвидкісна регулювання відскоку. В результаті, при правильно підібраних параметрах, вилка здатна відпрацьовувати найагресивніші траси.
Амортизатор поєднує в собі характеристики моделі Float X2 і легкість управління, як у DPS, що робить його чудовим варіантом для тривалих і агресивних навантажень. FOX Float DPX2 Performance Elite має трьохпозиційне регулювання компресії: відкрита, середня і жорстка. У відкритому режимі доступна настройка стиснення повітряної пружини в межах 10 значень (клацань). Повітряна пружина Float легка і чутлива до нерівностей. Вона поглинає навіть незначні удари, незалежно від ваги гонщика або ступеня тиску.
Для задоволення найвимогливіших і вмілих велосипедистів, на байк встановлена нова група компонентів Shimano Deore XT M8100 і M6100. Компоненти зберегли більшість переваг від попередніх серій XT, але також увібрали в себе багато нового від більш професійної серії XTR M9100. Група в першу чергу створена для професійних спортсменів, і спортсменів любителів в дисциплінах Cross-Country, Trail і Enduro, які з кожним днем стають все більш відомими і популярними. Використання стандартизованих кріплень дозволяє комбінувати компоненти з різними групами обладнання, що безсумнівно дає простір для експериментів.
Шатуни однойменної серії мають інтегровану вісь каретки Hollowtech II і систему прямого монтажу зірок Direct Mount. Самі ж зірки зроблені з використанням технології Dynamic Chain Engagement + з різною шириною зубців (narrow/wide). Такий підхід дозволяє запобігти підкидання ланцюга на складних ділянках траси, а також стабілізує роботу трансмісії. Якісна касета з широким діапазоном перемикання 10-51T має функцію Hyperglide +, що дає можливість тихо і швидко перекидати ланцюг по зірках. Ланцюг також плавно переміщається по касеті, має високий ступінь зчеплення з зірками і високий рівень стабілізації. Задній перемикач Deore XT RD-M8100-SGS обладнаний технологією Shimano Shadow RD+, яка також знижує підкидання ланцюга, а ролики на 13 зубів роблять роботу перемикача тихіше і точніше.
За перемикання передач відповідають Шифтери з технологією монтажу Ispec-ev. Технологія забезпечує бічне і обертальне регулювання для кращої і більш комфортної посадки перемикача на кермі, при цьому досягається повна сумісність з гальмівними ручками. Гумова накладка на важелях і двосторонній хід робить перемикання ще більш комфортним. Шифтер обладнаний функцією Multi-release, яка дозволяє швидко скинути швидкість на різких гірських перепадах.
Гальмівні каліпери в модифікації Trail / Enduro мають чотири поршня, що гарантує беззастережну роботу на складних ділянках, де дуже важлива безпека і можливість різкого гальмування. Конструкція ротора з монтажем на павуку, краще поглинає надмірне тепло і розсіює його через охолоджувальні ребра. Результатом є більш ефективне гальмування, а колодки зношуються повільніше. При цьому, самі колодки так само мають свої радіатори, що тільки збільшує ефективність охолодження.
Гальмівні ручки на відміну від старих серій, отримали менше вільного ходу, що надає їм більшу ефективність. Технологія більш швидкого підведення Shimano Servo Wave дозволяє вже на початку руху важеля забезпечити значну потужність при невеликому зусиллі. При цьому, велика частина ходу важеля ще залишається, щоб можна було додати потужності. Ручки також оснащені гвинтом регулювання вільного ходу для простого налаштування гальм.
Колеса KTM Comp Trail дуже міцні і створені для важких умов, а завдяки бустовим втулкам, на них встановлені більш широкі покришки. Жорсткість коліс при цьому в рази вище ніж у втулок без Boost модифікації, так як збільшений кут між спицями істотно впливає на цей параметр в кращу сторону. Покришки Onza Porcupine White Edition мають не тільки помітний білий колір, але і сучасний малюнок протектора, який поєднує в собі високе зчеплення з поверхнею, низький опір коченню і кращу в своєму класі довговічність. Вілсет також готовий до безкамерного використання.
Завершальним штрихом у загальній ідеальній картині виступає дроппер KTM Team. Він дозволяє моментально адаптуватися під зміну ситуації на дорозі, шляхом зміни підйому сідла лише одним рухом пальця руки.
клас навантаження і застереження:
KTM Prowler 1964 підходить для руху на спусках зі швидкістю не вище 40 км/год,
за умови, що стрибки не перевищують висоту 120 см.Велосипеди даної категорії більш міцні і надійні, вони здатні долати більш складну місцевість з більш великими перешкодами і стрибками через більшого ходу підвіски. Увага, утримайтеся від використання велосипеда за рамками меж заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
Рама | Prowler 29 " Performance Carbon SLL-LT, Підвіска ходом: 150 мм / M-8606 |
Розмір рами | M |
Вилка | FOX 36 Float 29“ Rhytm |
Тип вилки | Повітряна, 160 мм |
Амортизатор | FOX Float DPX2 Performance Elite з 3-позиційним регулюванням компресії, 230 x 65 мм |
Тип амортизатора | Повітряний |
Хід амортизатора / підвіски | 150 мм |
Винос | KTM Team Trail 35 |
Кермо | KTM Team Trail 35, підйом: 25 Ширина: 800 мм |
Гріпси | Ergon GE10 Evo, ергономічні |
Рульова колонка | KTM Team drop/in 1.1/8“-1.5“ |
Кількість швидкостей | 12 швидкостей (1x12) |
ПЕРЕМИКАЧ ЗАДНІЙ | Shimano Deore XT M8100-12 SGS, технологія Shadow+ |
Ручки перемикання | Shimano Deore XT M8100-12 |
Система шатунів | Shimano Deore XT M8120 |
Передня зірка | Shimano Deore XT M8120 30 зубців |
Касета | Shimano Deore XT M6100-12 діапазоном 10-51T |
Ланцюг | Shimano Deore XT M6100-12 |
Тип гальм | Дискові гідравлічні |
Переднє гальмо | Shimano Deore XT M6100, Четырехпоршневой |
Заднє гальмо | Shimano Deore XT M6120, Четырехпоршневой |
Передній ротор | Shimano RT64 CL 203 мм |
Задній ротор | Shimano RT64 CL 180 мм |
Підсідельний штир | Дроппер KTM Team |
Сідло | Ergon SM10 Enduro Comp Men |
Вілсет | Переднє: KTM Comp Trail 29 CL 622 x 30 мм, Втулка: 110 мм, Вісь: 15 мм, Заднє: KTM Comp Trail 29 CL 622x30 мм, Втулка: 148-12 мм Комплект готовий до безкамерного використання, зроблений компанією DT Swiss |
Покришка | Передня: Onza Porcupine White Edition 62-622 мм Задня: Onza Porcupine White Edition 62-622 мм, готові до безкамерного використання |
Вага, кг | 14,2 кг (без педалей) |
Максимальне навантаження | 120 кг (з урахуванням екіпіровки) |
Ще не було питань.