Електровелосипед KTM MACINA KAPOHO 7973 рама M/43, чорний, 2023

  • Бренд:
  • Код товару:
    125632-30
  • Вага:
    5.00 кг
206942.00грн. 192456.00грн.
Є в наявності

KTM Macina Kapoho 7973. Однієї думки про захоплюючий дух вид з вершини гори і подальший спуск у долину достатньо, щоб ваше серце забилося швидше? Тоді MACINA KAPOHO з ходом 160 мм – це велосипед, який вам потрібен. Це модель двопідвісів серії Kapoho для дисципліни ендуро із встановленим електронним приводом. Модель включає у свою комплектацію все, що потрібно для екстремального використання електровелосипеда. Особлива геометрія, яка досягається завдяки нестандартному підходу до вибору коліс радуватиме Вас як на затяжних спусках, так і на рівних міських ділянках дорогою додому.

Рама виконана з алюмінію, склад якого передбачає в собі крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені ваги і міцності, а це тільки плюс для такого роду байків. У даній рамі використовується відома технологія Straight Line Link (SLL), яка не має опори на дропауті, тим самим забезпечуючи максимальну жорсткість задньої частини велосипеда. У поєднанні з Horstlink (Чотириважільний підвіскою) досягається висока чутливість до невеликих вібрацій та ефективне поглинання сильних ударів. Рамі KTM, як і рамам інших виробників, характерна внутрішня проводка тросів та гідроліній. Такий підхід захищає елементи управління від зносу внаслідок потрапляння на них опадів або випадкових ударів по перешкодах. Хід задньої підвіски становить 160 мм, чого достатньо для поглинання нерівностей, що зустрічаються на гірському рельєфі, а для адаптації до різких змін рельєфу на байк встановлено дроппер. Дроппер допомагає змінювати Вашу посадку за рахунок підйому та спуску сідла, при цьому вам не потрібно вставати з велосипеда, все робиться однією кнопкою на кермі.

Другою перевагою, та й найважливішим аспектом для електровелосипеда, є асистуючий привід Bosch Performance четвертого покоління, який здатний підтримувати роботу зі швидкістю велосипеда до 25 км/год. Відстежувати всі показники, а також керувати системою дозволяє якісний дисплей Bosch Kiox TFT. Дисплей знаходиться по центру виносу керма, що робить огляд екрану простим завданням. Пульт управління винесений ближче до ручки керма, дозволяючи керувати байком, не відволікаючись від дороги. Батарея Bosch Power Tube має ємність 750 Вт*Ч.

Підвіска працює на повітряній вилці RockShox 35 silver TK ходом 160 мм та повітряному амортизаторі Suntour Tri-Air 3CR з тими ж характеристиками ходу. Міцна вилка має збільшену відстань між осями. Це дозволяє використовувати товстіші покришки для точного управління в непередбачуваних умовах ендуро трас. Технологія локауту TurnKey не лише блокує роботу вилки, а й забезпечує захист від раптових ударів, які можуть зламати внутрішню начинку.

Амортизатор Suntour Tri-Air 3CR розроблений на основі рекомендацій світових гонщиків. Пристрій обладнаний трипозиційним регулюванням компресії та восьмипозиційним регулюванням відскоку, що забезпечить вам тонке налаштування під ваші уподобання в їзді. Амортизатор також обладнаний системою PCS, яка створена для того, щоб протидіяти кавітації. Кавітація - це процес, який має на увазі під собою спінювання вилкової олії та утворення кавітаційних бульбашок, в яких міститься повітря. Ці бульбашки лопаються і піднімають внутрішній температурний тиск, що, безсумнівно, позначається на роботі вилки і що ще гірше може призвести до поломки.

Трансмісія на дванадцять швидкостей працює на базі групсету Sram SX Eagle. Повнофункціональний перемикач дуже легкий. Як і передня зірка, він обладнаний технологією X-Sync, що забезпечує високий рівень продуктивності та зносостійкості за рахунок квадратної конструкції зубців. Гострий та вузький профіль зубів, а також округлені кромки допомагають уникнути деформації ланцюга. При цьому, за рахунок висоти зубців, ланцюг входить у контакт з ними раніше, ніж із традиційними, заснованими на трикутній формі. Конструкція спроектована за технологією X-Horizon унеможливлює помилкове перемикання передач, а також знижує необхідне для перемикання зусилля. Обслуговування заднього колеса також буде дуже простим, адже пристрій має вбудований фіксатор, який закріпить перемикач в одному положенні, і дозволить зняти колесо без зайвої напруженості. Касета оптимізована для бездоріжжя за рахунок технології Powerglide 2. Оптимальний профіль зубів забезпечує високу ефективність, оскільки перемикання здійснюється швидко і точно як вгору касетою, так і вниз.

Касета Shimano Deore M6100-12 має якісні характеристики роботи, а завдяки технології Hyperglide. Технологія забезпечує краще зчеплення касети з ланцюгом, гарантуючи її найкраще утримання та більш плавний хід на будь-якій місцевості. Технологія має на увазі спеціальну обробку зірок, які мають скошені напрямні та профіль зубів, що покращує рух ланцюга по касеті під час перемикання передач. За керування трансмісією відповідають шифтери Shimano Deore M6100-12, які використовуються у широкому спектрі дисциплін, але і тут є не зайвими. Ергономічні курки дозволяють знижувати передачу на три значення за один рух пальцем, що дає можливість швидкої адаптації до умов різких перепадів висот.

Встановлені на байк чотирипоршневі дискові гідравлічні гальма Shimano BR-MT420 відрізняються стабільними гальмівними характеристиками та високим відгуком у будь-яких умовах. Чотири поршні забезпечують ширшу площу контакту колодок з ротором, а також мають різний діаметр і підводяться за певним алгоритмом. Спочатку ротор притискається поршнями меншого діаметра, а потім потужнішими, більшого діаметру. Такий підхід запобігає розгойдування ротора і значно знижує шумові ефекти, що виникають під час гальмування. Технологія One Way Bleeding запобігає попаданню повітря в систему, що протистоїть різним неполадкам гальм у невідповідний момент. Гальмівні ручки мають широкий діапазон регулювання, що дозволяє підлаштувати їх під індивідуальні вимоги райдерів із різним стилем їзди. Ротори на павуках серії RT64 мають високу торсіонну жорсткість і вищі характеристики тепловідведення, що робить роботу гальм у складних умовах ефективнішою.

Гальмівні каліпери серії Deore XT у модифікації Trail/Enduro мають чотири поршні, що гарантує беззаперечну роботу на складних ділянках, де дуже важлива безпека та можливість різкого гальмування. Конструкція ротора з монтажем на павуці краще поглинає надлишкове тепло і розсіює його через охолоджувальні ребра. Результатом є ефективніше гальмування, а колодки зношуються повільніше. При цьому самі колодки мають свої радіатори, що тільки збільшує ефективність охолодження.

Гальмівні ручки на відміну від старих серій отримали менше вільного ходу, що надає їм більшої ефективності. Технологія швидшого підведення Shimano Servo Wave дозволяє вже на початку руху важеля забезпечити значну потужність при невеликому зусиллі. При цьому велика частина ходу важеля ще залишається, щоб можна було додати потужності. Ручки також оснащені гвинтом регулювання вільного ходу для простого налаштування гальм.

Колеса зібрані на бустових втулках Shimano MT400B, ободах Ambrosio E30 та E35, спицях DT Champion 2.0 та взуті у покришки Schwalbe Nobby Nic Performance. Встановлений вілсет - це "родзинка" цього байка, адже вони мають різний діаметр, що відкриває багато переваг для ефективної їзди. Різний діаметр коліс позначається терміном "Mullet Setup". Це особливий підхід до вибору діаметра, можливі мінуси якого поглинаються правильною структурою геометрії. Такий байк має переднє 29 колесо, а заднє - діаметром 27,5 дюймів. Переднє колесо надає впевненості і більше контролю на кам'янистих та кореневих ділянках, адже воно легше котиться через перешкоди, відповідно менше ударів припадає на кермо, а сам велосипед їде стабільніше. Заднє колесо дає більше простору для маневрів над таким, що особливо помітно при стрибках і крутих спусках. У Вас буде менше шансів зачепитися за протектор штанами, а повороти проходитимуть значно краще. До того ж, через менший діаметр заднього колеса, велосипед краще піддається розгону, а на набір швидкості витрачається менше енергії. Це особливо позитивно впливає на економію дорогоцінного заряду батареї.

Втулка надійна і довговічна, оскільки якісні підшипники захищені добрими ущільнювачами. Алюмінієвий корпус із сталевою віссю забезпечують високу жорсткість, при цьому не збільшуючи її вагу. Нові покришки від Schwalbe – це універсал, який забезпечує ефективність у будь-якій ситуації, незалежно від погоди та місцевості. Вони обладнані сучасним протектором, який досить стійкий на пухких стежках, щоб без проблем проходити пересічену місцевість будь-якої складності. Збільшені зазори між шипами допомагають колесу позбавлятися від бруду, що налип, а завдяки особливому розташування центральних шипів, досягається висока ефективність набору швидкості і гальмування.

Bosch Performance CX Gen-4

Двигун пропонує все більш унікальні можливості для eMTB. Він компактний, легкий і потужний, поєднує високоякісні матеріали і датчики, що виводить їзду на електровелосипеді на новий рівень.

Привід має крутний момент в 85 Нм, нові функції в управлінні, більше переваг режиму eMTB і модернізоване програмне забезпечення.


Ключові особливості:

Збільшений крутящий момент

Двигун став ще потужнішим, ніж будь-коли. Крутний момент тепер дорівнює 85 Нм, що помітно впливає на ходові якості. Велосипед прискорюється швидше, навіть на низьких частотах обертання педалей, а старт у гору став ще легшим!

Розширене посилення

Extended Boost - це функція для легкого подолання коріння, сходів і каміння, навіть під час руху вгору. Вона дозволяє легко маневрувати навіть на технічно складних трасах.

Ідеальний контроль

Розширений режим eMTB забезпечує більш високий контроль на трасі без перемикання режимів їзди. Двигун чутливіше реагує на зусилля райдера, особливо на низьких передачах, що забезпечує досить різкий, але й водночас м'який старт.

Максимальна спритність

Завдяки концепції кількох датчиків вони виконують більше 1000 вимірювань в секунду, забезпечуючи негайну реакцію на дії райдера.

Термостійкість

Система приводу ефективна і вимагає частого обслуговування. 16-контактний електродвигун BLDC оснащений сучасною обмоткою, що робить систему стабільнішою за температурою.


Режими їзди:

Turbo: Максимально потужний;

  • Sport: Потужний асист для універсального використання;
  • Tour: Оптимальний асист для далеких поїздок;
  • Eco: Мінімальний асист для дуже далеких подорожей;
  • Off: Без асиста, але з функціями велокомп'ютера.

Підтримувані технології:

  • eBike ABS: система екстреного гальмування без наслідків та ризику падінь. (Не йде в комплекті)
  • eShif: система електронного перемикання передач. (Не йде в комплекті)
  • Lock: система блокування двигуна. (Поставляється у комплекті).
Клас навантаження та застереження:

KTM Macina Kapoho 7973 підходить для руху на спусках зі швидкістю не вище 40 км/год. за умови, що стрибки не перевищують висоту 120 см. Велосипеди даної категорії більш міцні та надійні, вони здатні долати складнішу місцевість з більшими перешкодами та стрибками через більший хід підвіски. Увага, утримайтеся від використання велосипеда за межами заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до поломки обладнання, виробник має право відмовити у сервісному обслуговуванні.

Ще не було питань.