Дровокол Jansen HS-40L55-XXL
- Бренд:
- Код товару:206867-33
- Артикул:HS-40L55-XXL
- 0
- Показати всі характеристики
Дровокол Jansen HS-40L55-XXL – ідеальний вибір, який поєднує в собі ефективність, потужність і зручність у роботі. Завдяки гідравлічній потужності та силі розщеплення 40 тонн, цей інструмент здатний легко впоратися навіть із найтвердішою деревиною.
Ключові переваги:
Дровокол демонструє вражаючу продуктивність, розколюючи колоди довжиною від 200 до 550 мм і діаметром від 150 до 400 мм. Його приводить у дію потужний бензиновий двигун Briggs & Stratton з робочим об’ємом 420 куб.см і потужністю 13,5 к.с., забезпечуючи стабільну та тривалу роботу. Гідравлічна система з тиском 240 Бар гарантує незмінну силу розколювання у всіх умовах.
Функціональність та комфорт:
Вага пристрою складає 747 кг, але завдяки міцному шасі та стійкій зчіпці він залишається мобільним. Його можна легко транспортувати за допомогою трактора або іншого транспортного засобу. Гідравлічний розрізний клин дозволяє швидко адаптуватися до різних розмірів деревини, а підйомник колод значно спрощує завантаження. Просторий робочий стіл забезпечує комфорт і безпеку під час роботи, підвищуючи загальну ефективність.
Надійність і продуктивність:
Jansen HS-40L55-XXL вирізняється довговічністю завдяки високоякісним матеріалам і ретельно продуманій конструкції. Він забезпечує стабільну роботу навіть за високих навантажень, встановлюючи нові стандарти для професійного розколювання дров.
Цей дровокол – ідеальний інструмент для тих, хто шукає поєднання максимальної потужності, зручності у використанні та мобільності.
Вес | 747/823 кг |
Габаритные размеры | 400x180x160 см |
Диаметр цилиндра | 140 мм |
Длина бревна | 55 см |
Емкость топливного бака | 6,6 л |
Модель двигателя | Briggs & Stratton |
Мощность двигателя | 10 кВт |
Поршневой шток | 60 мм |
Сила раскалывания | 40 т |
Скорость работы | 25 км/ч |
Скорость хода колуна | вперед - 8 с/ назад - 7 с |
Тип двигателя | 4-тактный, 13,5 л.с. |
Тип топлива | Бензин |
Транспортные габариты | 223x131x83 см |
Ще не було питань.