Мотокоса Vitals Master BK 5227h
- Бренд:
- Код товару:86476-42
- 0
- Вага:5.00 кг
- Показати всі характеристики
Опис мотокоси Vitals Master BK 5227h
Мотокоса Vitals Master BK 5227h виконана з високоякісних комплектуючих з дотриманням максимального рівня контролю якості на всіх етапах виробництва.Мотокоса призначена для скошування трави, бур'яну та чагарнику. Її можна використовувати як на рівних ділянках, так і на ділянках з нерівним рельєфом або на схилах.
Напівпрофесійна коса серії Vitals Master насамперед відрізняється високою надійністю і якістю виконання всіх вузлів і деталей.
Посилений стартер, з функцією «Легкий старт» забезпечує швидкий і впевнений запуск коси.
Двокомпонентний повітряний фільтр якісно очищає повітря, що надходить в карбюратор, і гарантує довгострокову роботу мотокоси.
Посилена фіксація рукояток забезпечує їх надійну фіксацію і зручність в роботі.
Редуктор, встановлений на мотокосу, розрахований на тривале використання і високі навантаження
Мотокоса Vitals Master BK 5227h чудово підійде для робіт на дачній ділянці, при заготівлі сіна, або для боротьби з густими заростями травитачагарниками.
Алюмінієва цільна штанга | + |
Антивібраційна система | + |
Вага нетто/брутто, кг | 9,5/10,4 |
Габариты упаковки (привiд/штанга), мм | 320х260х315 / 1650х105х105 |
Діаметр скошування диском, мм | 255 |
Діаметр скошування ліскою, мм | 430 |
Диаметр лiски, мм | 2,4 |
Диаметр штанги, мм | 28 |
Захисні окуляри | + |
Легкий старт | + |
Максимальна частота, об/хв | 7500 |
Мультизубчатий нержавіючий різальний диск | + |
Напівавтоматична шпуля | + |
Об'єм паливного бака, л | 1,2 |
Потужність, кВт / к.с. | 1,6/2,2 |
Праймер | + |
Рівень звукового тиску, дБ | 110 |
Ранцева жилетка | + |
Робочий об`єм циліндра, см3 | 52,0 |
Роздільні ергономічні рукоятки | + |
Тип двигуна | бензиновий одноциліндровий двотактний повітряного охолодження |
Тип палива | суміш бензину з маслом для двотактних двигунів 25:1 |
Циліндр з хромованим покриттям | + |
Об'єм паливного бака, л | 1,2 |
Тип палива:суміш бензину з маслом для двотактних двигунів 25:1 |
Ще не було питань.