Двигун 173DE - дизель (під шпонку діаметр 20 мм) (5 к.с.) з електростартером

15360.00грн. 14438.00грн.
Є в наявності
-Двигун173DE, -ВиробникTATA, -Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, -Тип паливаДизельне паливо, -Охолодження двигунаПовітряне, -Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням, -Тип повітряного фільтраОлійний, -Розташування валуГоризонтальне, -Система змазкиМасляний насос, -Вихід валуПід шпонку Ø20 мм, -Тип стартуРучний, Електричний, -Потужність двигуна, к.с.5, -Об'єм двигуна, см³240, -Діаметр циліндра, мм73, -Хід поршня, мм57, -Швидкість обертання, об/хв2800, -Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв4.05/5.5/3600, -Витрата палива, г/кВт*год270, -Довжина шпонкової частини, мм60, -Загальна довжина валу, мм70, -Діаметр шпонкової частини, мм20, -Внутрішня різьбаМ8, -Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм260/76, -Найближчі до валу отвори КПП64, -Об'єм паливного бака, л2.5, -Об'єм мастила, л0.75, -обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою, -Габарити упаковки, мм480х420х515, -Вага, кг34, -Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів, -Гарантія12 місяців, -Країна виробникКитай,
0.75 Об'єм мастила, л
10-W30 для дизелів Рекомендоване мастило
12 місяців Гарантія
173DE Двигун
2.5 Об'єм паливного бака, л
20 Діаметр шпонкової частини, мм
240 Об'єм двигуна, см³
260/76 Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм
270 Витрата палива, г/кВт*год
2800 Швидкість обертання, об/хв
34 Вага, кг
4.05/5.5/3600 Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв
480х420х515 Габарити упаковки, мм
5 Потужність двигуна, к.с.
57 Хід поршня, мм
60 Довжина шпонкової частини, мм
64 Найближчі до валу отвори КПП
70 Загальна довжина валу, мм
73 Діаметр циліндра, мм
TATA Виробник
Горизонтальне Розташування валу
Дизельне паливо Тип палива
За годинниковою стрілкою обертання з боку ручного стартера
Згоряння з прямим упорскуванням Система згоряння
Китай Країна виробник
М8 Внутрішня різьба
Масляний насос Система змазки
Одноциліндровий, чотиритактний Тип двигуна
Олійний Тип повітряного фільтра
Під шпонку Ø20 мм Вихід валу
Повітряне Охолодження двигуна
Ручний, Електричний Тип старту

Ще не було питань.