Двигун 170F - бензин (під шпонку діаметр 19 мм) (7 к.с.) NEW DESIGN TATA

5040.00грн. 4738.00грн.
Є в наявності
-Двигун170F, -ВиробникTATA, -Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°, -Тип паливаБензин, -Охолодження двигунаПовітряне, -Тип повітряного фільтраОлійний, -Розташування валуГоризонтальне, -Система змазкиРозбризкування, -Вихід валуПід шпонку діам.19 mm, -Тип стартуРучний, -Потужність двигуна, к.с.7, -Об'єм двигуна, см³212, -Діаметр циліндра, мм70, -Хід поршня, мм54, -Швидкість обертання, об/хв3600, -Максимальний крутний момент, Нм14, -Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв5.1/7/3600, -Ступінь стиснення8.5:1, -Витрата палива, г/кВт*год360, -Довжина шпонкової частини, мм58, -Загальна довжина валу, мм63, -Внутрішня різьбаМ8, -Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм77х162, -Найближчі до валу отвори КПП65х65, -Об'єм паливного бака, л3.6, -Об'єм мастила, л0.7, -обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою), -Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето), -Габарити упаковки, мм415 х 345 х 375, -Вага, г14500, -Рекомендоване мастилоSAE 10W-30, -Гарантія12 місяців, -Країна виробникКитай,
0.7 Об'єм мастила, л
12 місяців Гарантія
14 Максимальний крутний момент, Нм
14500 Вага, г
170F Двигун
212 Об'єм двигуна, см³
3.6 Об'єм паливного бака, л
360 Витрата палива, г/кВт*год
3600 Швидкість обертання, об/хв
415 х 345 х 375 Габарити упаковки, мм
5.1/7/3600 Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв
54 Хід поршня, мм
58 Довжина шпонкової частини, мм
63 Загальна довжина валу, мм
65х65 Найближчі до валу отвори КПП
7 Потужність двигуна, к.с.
70 Діаметр циліндра, мм
77х162 Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм
8.5:1 Ступінь стиснення
SAE 10W-30 Рекомендоване мастило
TATA Виробник
Бензин Тип палива
Горизонтальне Розташування валу
Китай Країна виробник
М8 Внутрішня різьба
Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° Тип двигуна
Олійний Тип повітряного фільтра
Під шпонку діам.19 mm Вихід валу
Повітряне Охолодження двигуна
Праве (за годинниковою стрілкою) обертання з боку ручного стартера
Розбризкування Система змазки
Ручний Тип старту
ТСІ (транзисторне магнето) Система запалювання

Ще не було питань.